AL PRIORITY - ALP - Első-hátsó védelem - lézerblokkoló
Csatolt dokumentumok
A legjobb, világhírű AL Priority lézerblokkoló, parkolószenzor védelmi csomag. A csomagot alkotó termékek: 1db központi alapegység és 2db szenzor, GPS antenna. |
|
Gyártó: | AL Priority |
Cikkszám: | ANTI-ALP_hats_els |
Elérhetőség: | Raktáron, zavartalan kiszállítás |
Átlagos értékelés: | (1) |
Várható szállítás: | 2024. november 05. |
Szállítási díj: | 1.000 Ft |
Leírás és Paraméterek
Az új, Hw.4-es verzió újdonságai:
- Amplifikált, megnövelt és optimalizált memória kapacitás és sebesség az új, és jövőbeli funkciókért;
- A korábbi szürke helyett új, fekete színű központi egység;
- Sebességfüggő aktív védelem (blokkolás) funkció:
a beállított sebességérték alatt (pl. 30km/h) az AL Priority rendszer nem blokkolja a mérőeszköz jelét csak jelzi és/vagy parkolószenzorként üzemel (opcionálisan választható).
a funkció bekapcsolásával a blokkolás automatikusan megszűnik, amint lelassulunk a kalibrált sebesség alá (pl. 130km/h), így nem kell a lekapcsolással foglalkoznunk, feleslegesen nem tartjuk fel a traffipaxot, az leolvashatja a már csökkentett sebességünket;
kiválasztható, hogy a beállított sebességérték alatt haladva az AL Priority rendszer csak parkolószenzor ("csak PDC") vagy parkolószenzor és jelzőkészülék (mérés esetén jelez, de nem blokkol) üzemmódban ("PDC+DLI") működjön;
az ennél a funkciónál beállított sebesség érték felett haladva a parkolószenzor funkció kikapcsol;
az ESO egy csak autópályákon, magasabb sebességnél használatos sebességmérő rendszer (áthaladást figyelő érzékelőkkel dolgozó eszköz), így alacsonyabb sebesség esetén nincs szükség az ESO eszközök elleni védelem aktiválására. A sebesség meghatározásához elengedhetetlen az AL GPS műholdas vevő.
- Gyorsulás mérő funkció: 0-60 mérföld/óra (A funkcióhoz HiFi kontroll szett szükséges!)
AL PRIORITY | ALP | Első-hátsó komplett védelem, két szenzorral
Mi is az AL Priority? Egy okos lézer alapú autós készülék. Okos, mert fő funkcióját tekintve ugyan parkolószenzor, de extrém ellenállást biztosít a működését zavaró lézeres jelekkel szemben (pl. lézeres traffipaxok) is. Amikor ilyen interferenciát érzékel, megpróbálja helyreállítani saját működését, ellen jelet bocsátva ki. Ha az érzékelt (és blokkolt) jel traffipaxból érkezik, a készülék pár másodperc (állítható!) után kikapcsol, illetve újraindítja magát. Az ALP ekkor már nem zavarja a sebességmérő jelét, a sebességmérés szabadon elvégezhető. Az említett időtartam alatt persze a sebesség korrigálása is megtörténhet. Az ALP közlekedésbiztonsági igazolással (e26) rendelkezik, a járműre szabadon felszerelhető. 5 szenzorig bővíthető! Tesztgyőztes: "A legjobb lézerblokkoló" a független Vortex Radar eredményei alapján. |
Ez a védelmi csomag az alábbi termékeket tartalmazza:
- AL Priority Control Unit GPS antennával(Központi alapegység) - 1db
- AL Priority Sensor Unit (Szenzor fej) - 2db
Választható üzemmódok:
- csak parkolószenzor;
- parkolószenzor és lézeres traffipax érzékelés;
- parkolószenzor és lézeres traffipax érzékelés és blokkolás;
Az AL Priority egy ténylegesen jól használható parkolószenzor, 8 fokozatban állítható parkolási érzékenységgel.
Az ALP rendszer központi egységéhez csatlakoztatható opcionális kiegészítők sora:
- Android, iPhone okostelefon BlueTooth modul, a gyönyörű kijelzőért, s az érintőképernyős kezelésért, telefonos frissítésért. Vezéreld telefonodról lézerrendszered!;
- "Hi-fi" kapcsolószett, a beszélő üzemmódért;
- radarérzékelő fej (ALP Radar Base vagy Radar GPS+), mely a készüléket képessé teszi a radaros traffipaxok jelzésére is;
A készülék - a világon elsőként és jelenleg egyedüliként - központi egységében két processzorral dolgozik (16/32bit), melyek 100MHz feletti működési sebességet biztosítanak, kiemelkedő, eddig nem tapasztalt reagálási gyorsaságot adva ezzel minden helyzetben.
Az AL Priority szenzorában 4 darab kicsi, de óriási vevőteljesítményű dióda dolgozik a piacon általános 2 darabbal szemben. Dupla érzékelő, dupla teljesítmény, ami különösen a közeli, nagyobb szögből történő érzékeléskor (pl. felüljárós vagy közeli mérések) számít, nagyon sokat. Az ALP-ben nem csak vízszintes és vertikális érzékelés valósul meg (2db vevő dióda), hiszen van két plusz dióda is a versenytársakhoz képest, az átlósan érkező jelek érzékeléséhez is.
Az AL Priority az első olyan készülék a hasonló készülékek piacán, amely USB pendrive használatával frissíthető, illetve kalibrálható. Ennek lényege az egyszerűség:
A számítógépen rátöltjük a szabadon kiválasztott beállításainkat (www.alpupdate.com - magyar nyelven is!) a számítógépbe dugott bármilyen USB pendrive-ra, amit aztán az járműbe installált központi egységbe dugva és a készüléket bekapcsolva a személyes beállításaink feltöltődnek a készülékre. A készülék frissítése is hasonlóan történik.
A pendrive tolvajkulcsként is működhet: ha ezt a funkciót használjuk, amikor a készülék központi egységéből kihúzzuk a pendrive-ot, a készülék használhatatlanná válik más számára.
A hardverkulcs a lehető legbiztosabb "titkosítás". A piacon lévő rendszerekkel szemben (többállású kapcsolók, parkolószenzor kapcsolók), az ALP készülékeknél ha úgy akarjuk, csak a hardverkulcs segítségével lehet a blokkolási funkciót élessé tenni, illetve inaktiválni. Ha a hardverkulcsot eltávolítjuk - kihúzzuk a készülék központi egységéből - a készülék a sofőr kívánságától függően csak parkolószenzorként üzemel, vagy be sem kapcsolható.
Bármilyen típusú USB pendrive használható a készülékhez!
Az ALP megkülönbözteti az első, ill. a hátsó (ha van) szenzort, szenzorokat, így a veszély irányáról is információt kap a felhasználó. A továbbfejlesztett önteszt funkciónak köszönhetően a készülék azonnal jelzi, ha egy adott szenzor nincs a helyén a csatlakozóban, vagy bármi probléma lépett fel, a hely pontos jelzésével.
Az AL Priority rendszerhez a világon elsőként 5db szenzor is csatlakoztatható!
A Priority rendszer online frissíthető magyar nyelvű felületen, az alpupdate.com -on. A folyamatosan érkező fejlesztések egyszerűen feltölthetők a készülékre.
A kalibrálás az USB pendrive használatán kívül elvégezhető a készülék kontroll paneljével is.
Egyedi zavarási technológiáját nem vagy csak redukáltan mutatják ki a külföldi sebességmérők (itthon nincs olyan lézer használatban, melyben lenne ilyen funkció): a készülék nem indikál "jammed" kódot a mérőeszközökön. Mivel a készülék többcélú lézerrendszer, többek között parkolószenzor, így külföldön is nagy biztonsággal használható.
Technikai jellemzők:
- Mikroprocesszoros vezérlés
- Félvezető alapú (indium-gallium-arsenide) lézer diódás zavaróegység.
- Katonai minőségű lézer technológia (Class 1)
- Vízálló, tűri a napsütést, hideget, rázkódást
- Minden típusú sebességmérő lézer zavarása
- Minden típusú sebességmérő lézer érzékelése
- Rozsdamentes kivitel
- 8 fokozatú parkolószenzor
- Polikarbonát gyűjtő/szórólencse
- Méret 30x14x57mm
Belső egység (központi egység):
- Akár 5 db adóvevő egység csatlakozás
- Rádió némítás kimenet
- Kontroll panel kimenet
- Led visszajelző kimenet
- 93dB erősségű riasztás
- USB csatlakozó programfrissítéshez
- Beépített biztosíték
- GPS antenna/radar antenna bemenet
Tesztelt lézeres berendezések:
SCS-103
LTI UltraLyte, LR, 100, 100LR
Redflex – Lasercam
Jenoptik – LaserPatrol
Jenoptik – Laveg, Video-Laveg
Multanova – StarLaser
Robot – TraffiPatrol, V
Sagem – MestaLaser
Sagem – EUROLaser
Truvelo – Lidar, D-Cam
Kustom – ProLaser II
Kustom – ProLaser III
Kustom – Pro-Lite
Kustom – LaserCam II
Riegl – LR90-235
Riegl – FG21-P
Laser Atlanta – SpeedLaser, S, R, Stealth Mode
Cleartone – Stealth SpeedLaser
TraffiPatrol XR
LTI – TruSpeed
LTI – TruSpeed 2
LTI – TruCam
Vitronic – PoliscanSpeed
Camea – Unicam section control
Unipar – SL700
RedSpeed – SpeedGuard
Lézerblokkoló beszerelés partner műhelyünkben kétfejes rendszer esetén
A termék kosárba tétele előtt kérjük válaszd ki a legördülő menüből, szeretnéd-e hogy a beszereléssel kapcsolatosan információt küldjünk.