Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Webáruház és csomagküldés

Rendelési információk

A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. A rendeléshez kapcsolattartás céljából nevet, elektronikus levelezési elérhetőséget, szállítási és számlázási nevet és címet kell megadni webáruházunkban. A kívánt terméket a kosárba helyezve, a szállítási címet (ha eltérő, a számlázási címet) megadva, majd a kívánt átvételi és fizetési módot (GLS futárszolgálat vagy személyes átvétel, ill. készpénz vagy bankkártyás fizetés) kiválasztva adhatod le rendelésedet. A GLS futárszolgálattal történő kiszállítás díja 1.000,- Ft, mely 27% áfát tartalmaz.

 

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10-18 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-3 munkanapon belül. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

 

Rendelés menete

1. A megvásárolni kívánt terméke(ke)t helyezd a kosárba a KOSÁRBA vagy a KOSÁRBA RAKOM gombbal, a kívánt darabszám kiválasztása után. 

2. Amennyiben szeretnél további terméke(ke)t a kosárba helyezni, a felugró ablakban válaszd a TOVÁBB VÁLOGATOK gombot. Ha nem szeretnél további terméket vásárolni, kattints a TOVÁBB A KOSÁRHOZ gombra. 

3. A Kosárban lehetőséged van a rendelt termék(ek) darabszámát megváltoztatni (Mennyiség +,-), valamint terméket törölni is a TÖRLÉS gombbal. Amennyiben olyan terméket tettél kosaradba, melyhez elérhető ajándék, a Kosárban látható egy AJÁNDÉK KIVÁLASZTÁSA gomb. Rá klikkelve egy felugró ablakban tudod kiválasztani az ajándékot, és azt a KOSÁRBA RAKÁS gombbal kosaradban tudni.
Ez után ellenőrizd kosarad tartalmát, a várható szállítási költséget és időt, végösszeget. Ha mindent rendben találsz kattints tovább lépéshez a TOVÁBB A PÉNZTÁRBA gombra.

4. A pénztárban elsőként meg kell adnod elektronikus elérhetőségedet (e-mail cím), a nevedet és telefonszámodat, hogy a kapcsolatot fel tudjuk veled venni rendeléseddel kapcsolatban. Ugyanitt feliratkozhatsz egy úttal Hírlevél szolgáltatásunkra is. Tovább lépni a 'Tovább a szállítási módokhoz' gombra kattintva tudsz.

5. A Szállításnál ki tudod választani, mely módon szeretnél megrendelésedhez jutni: választhatsz futárszolgálatot és személyes átvételt budapesti boltunkban. Előbbit választva itt kell megadnod szállítási címedet is a lenyíló ablakban, amely lehet pl. a munkahelyed címe is. A 'Tovább a fizetési módokhoz' gombbal a Fizetés lapra jutsz.

6. A Fizetés oldalon kell kiválasztanod, miként szeretnéd kiegyenlíteni rendelésedet. Utánvét, bankkártyás fizetés, vagy készpénz (személyes átvétel esetén). Valamint itt szükséges megadnod számlázási adataidat is - név, cím, cég esetén adószám is! -, amennyiben eltérnek a szállítási adatoktól. Ha ezt az oldalt is rendben találtad, kattints a 'Tovább az összegzéshez' gombra!

7. A Rendelés összegzésénél lehetőséged van újra átfutni a korábban megadott adatokat, opciókat, illetve megrendelésedhez megjegyzést is írhatsz. Kérünk, hogy a megrendelés elküldése előtt olvasd el és fogadd el a lap alján lévő rubrikát kipipálva az Általános Szerződési Feltételeinket. Majd kattints a MEGRENDELEM gombra megrendelésed elküldéséhez.

8. Sikeres megrendelés esetén megköszönjük vásárlásod, ha viszont valami hiba adódik, azt is jelzi neked webáruházunk. A sikeres megrendelés elküldését követően visszaigazolást kapsz e-mailben. Ha a visszaigazoló levél nem érkezik meg néhány órán belül, kérjük ellenőrizd a SPAM vagy promóciós mappákat e-mail fiókodban, emellett ellenőrizd, hogy e-mail tárhelyed ne legyen tele. Ha ott sem találod, kérjük add le újra rendelésed, mert lehetséges hogy hibásan adtad meg e-mail címed, vagy vedd fel Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot! 

 

Fontos, hogy ügyelj az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék.  Kérjük telefonszámot minden esetben adj meg, hogy a kiszállítással kapcsolatban szükség esetén felvehessük veled a kapcsolatot. Ha változtatni szeretnél megrendelésének adatain, pl. más kiszállítási címet szeretnél, mint amit megrendelésedben megadtál, jelezd azt az info@detektorbolt.hu e-mail címünkön vagy a 06 1 220-0462-es telefonszámunkon. (Az email cím védve van a spam botoktól, a megtekintéséhez a JavaScript bekapcsolása szükséges.)


A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedj megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére is (- banki átutalás). Ebben az esetben rendelésekor megjegyzésként írja be átutalásos számla igényét, vagy jelezze telefonon ügyfélszolgálatunknak. (06 1 220-0462)! A kiszállítás ebben az esetben az áru vételárának számlánkra való beérkezése után történik.


Fizetési módok

Utánvét: A terméket a kiszállító futárnak fizeti a megrendelő készpénzben vagy bankkártyával.

Bankkártyás online fizetés: A terméket a webshop vásárlás alkalmával online egyenlíti ki a megrendelő, bankkártyája segítségével.

Előre utalás: A vásárlónak kiállított számla ellenében vásárló eladó számlájára a készülék vételárát átutalja, ezután eladó a terméket futárszolgálattal elküldi a vásárlónak. Személyes átvétel is lehetséges mintaboltunkban.

Személyes átvétel esetén üzletünkben készpénzes és bankkártyás fizetési módok között lehet választani.

Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit a GLS Hungary Kft. teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat egyszeri kézbesítést kísérel meg, és sikertelen kézbesítés esetén értesítést hagy a másodszori kézbesítéshez szükséges információkkal, telefonszámmal. Konkrét időpontra kézbesíteni nem áll módunkban, így kérjük olyan szállítási címet válassz, ahol munkaidőben elérhető vagy.


Házhoz szállítás díjszabása

GLS futárszolgálattal a szállítás díja 1.000,- Ft, mely 27% áfát tartalmaz.


Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben  utánvét esetén a csomag átvételekor ki tudod fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terhelhetjük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Keresés