AL Priority frissítés - 2015. október

Áttörés a lézeres távolságtartók zavaró behatásaival szemben
Egyre több jármű van felszerelve lézeres távolságtartó automatikával, szinte már valamennyi típushoz elérhető extra felszereltségként ez az elektronika. Lényege, hogy a járműből kibocsátott lézernyaláb pásztázza a jármű környezetét és ha valami hirtelen közel kerül az autóhoz (másik jármű, gyalogos stb.), segít a korrigálásban, fékezésben.
kibocsátott lézerjel segítségével mérve a távolságot
Mivel a lézerblokkolók is hasonló, lézeres elven dolgoznak - illetve lézeres jel érzékelésére lettek kifejlesztve -, a lézeres távolságtartók (LCC) kibocsátott jele megzavarhatja őket működésükben. A legtöbb lézerblokkoló gyártó készüléke nem is jelzi a sofőrnek ha ilyen, LCC-ből eredő jellel találkozik útja során: a készülék néma marad, a fennálló zavarról nem szerez tudomást a vezető, nem tudja, hogy készüléke éppen egy másik jármű távolságtartó elektronikájának lézerével van elfoglalva. Ha ezzel egy időben éri valódi lézeres traffipax találat autóját, annak drága következményei lehetnek, sárga csekk formájában. Az AL Priority rendszer mindig jelezte, ha ilyen elektronikával szerelt jármű volt a közelben, tehát az autó vezetője értesült arról, hogy éppen teljesítményében korlátozott védelemmel utazik, sebességét ennek megfelelően korrigálni tudta.
A mostani frissítés viszont új, egyedülálló megoldást hozott: Az LCC-vel felszerelt járművek előtt autózva mostantól védelmünk zavar nélkül teszi a dolgát tovább, valamint fals riasztást sem kapunk az érzékelt LCC jelről.
Új firmware frissítés a központiegységhez
5.1.4./6.4. Verzió
1. Bug javítások és továbbfejlesztett stabilitás (USB, GPS stb.)
2. Továbbfejlesztett lézeres interferencia elhárítási, ill. blokkolási teljesítmény bizonyos lézerekre
3. Új menüfunkció: Teljesítménymérés (Sárga menüben kilencedik menüpont).
Az almenü pontokba belépve a következő lehetőségek választhatóak: 0-ról 60-ra, 60-ról 0-ra, negyed mérföld, köridő.
Új funkció a köridő mérés. A funkciót aktiválva az ALP készülék egy „stopperré” változik és méri a teljes köridőt.
A teljesítmény mérés funkció csak AL GPS műholdas vevővel (aktív GPS kapcsolat esetén) és Hi-fi kontroll szettel együtt működik!
4. Továbbfejlesztés és áttörés a lézeres távolságtartóval (LCC - Laser Cruise Control) szerelt járművekkel (Volvo, Infinity, VW, Honda, Mazda stb.) szembeni szűrésben!
Az LCC-vel felszerelt járművek előtt autózva mostantól nem kapunk fals riasztást készülékünkből, valamint az nem blokkolja a továbbiakban front védelmünket.
5. A „csatlakoztatott szenzorok” ellenőrzése menüpont kibővült egy új funkcióval. A csatlakoztatott szenzorok ellenőrzésén kívül a funkció memorizálja is a szenzorok számát illetve csatlakozási portjukat, így nincs szükség a „gyári beállítások visszaállítására” (reset), s így nem törlődnek az egyéni beállítások (setup).
Amennyiben HiFi (beszélő) kontroll szettel rendelkezel, töltsd le hozzá az 5. generációs, új hangcsomagot:
Az én AL Priority készülékem nem beszél... mit kell beszereznem, hogy engem is magyar nyelven figyelmeztessen?
Egy AL Priority HiFi kontroll szettet:

Fix telepítésű KKEP az M7 Székesfehérvár melletti szakaszán
AL Priority RADAR Base és RADAR GPS+ csomagok* a kínálatunkban:
*A csomagok használatához AL Priority lézerrendszer szükséges, önmagukban nem üzemeltethetőek.
Rendelkezem AL Priority Radar csomaggal már - mit kell tennem?
A készülék magyar nyelvű online frissítő oldalán (alpupdate.com/hu) be kell állítanod a készülék Setup menüjénél a 'K sáv' figyelést (klikkelj rá, hogy zöld legyen az is), mert ezen az ún. K jelű radarsávon sugároznak az új telepített sebességmérők:

Amennyiben kérdésed lenne a Whistler vagy az AL Priority RADAR termékekkel, valamint a frissítéssel kapcsolatban, keress minket bátran online, telefonos, vagy bolti elérhetőségeinken, segítünk!