Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Laser Interceptor E25 tanúsítvánnyal!

laser interceptor doboz és e25 tanúsítvány

 

Végre! Itt az MLS Laser Interceptor is E25 tanúsítvánnyal!

Laser Interceptor

Most az LI lézerblokkoló családdal kapcsolatban közölhetjük a jó hírt:

az AL Priority után mostantól a másik horvát gyártó terméke is rendelkezik E25-ös tanúsítvánnyal, mely szerint készülékei megfelelnek az ENSZ-EGB közlekedésbiztonsági előírásainak, így szabadon felszerelhetőek a járművekre, s biztosan nem okozhatnak semmilyen problémát pl. egy közúti ellenőrzésnél. 

 

Vásárolj Te is E-tanúsítvánnyal rendelkező lézerrendszert és közlekedj biztonságosan!


Kínálatunkban jelenleg az AL Priority lézerblokkolók rendelkeznek ilyen tanúsítvánnyal, ezt a készüléket javasoljuk! 

 

A Laser Interceptor háza táján is folyamatosak tehát a fejlesztések - legutóbb a jól bevált AntiLaser G9RX technológiát követve a Laser Interceptor is átállt az árnyékolt, csatlakozóval ellátott szeparált kábelezésre, így az iparágban második szereplőként követi a legfejlettebb technikát. Reményeink szerint a következő fejlesztés az egy blokkolófejen belül található érzékelő diódák számát érinti majd - s itt is hamarosan néggyel számolhatunk (AL G9RX), a mostani kettő helyett.

Laser Interceptor MLS - Új csomagolás

A készülék új csomagolása, kettő és négy fejes változatban. A központi egység azonos, a különbség kizárólag az szenzorok számában van.  Laser Interceptor két fejes rendszer

Laser Interceptor 4 fejes verzió boboza és érzékelők

 

Laser Interceptor változatokat itt rendelheted meg >>>

Radardetektor kínálatunkat pedig itt találod >>>

 

Laser Interceptor avagy MLS Device központi egysége (CPU). A hangszórót is tartalmazó egység rs232 csatlakozóval rendelkezik, melyen keresztül csatlakoztatható a számítógépre, ha az rendelkezik ilyen porttal. A frissítés és a program, amivel a beállításokat végezheted, a gyártó honlapjáról tölthető le: Laser Interceptor Communicator néven.

 

A laser interceptor 2007-ben kifejlesztett lézerblokkoló, mely azóta is gyártásban lévő dizájnjával talán a leghosszabb ideig termelésben tartott jammer, egyidős az AntiLaser G8 kifjelesztésével. (G8, G9, G9RX, G9RX2, ALP,  ALP Hw2, ALP Hw4, az evolúciós lépcsőfokok 2007-től 2019-ig terjedő időskálán. Rendszámkeret fölé szerelve személyautóra előre kettő, hátra kettő fej szükséges, így nagyobb autón két központi egységre van szükség, hogy elöl négy fejes és hátul is négy fejes legyen a rendszer.

További friss információt a márka jelenlegi helyzetéről angol nyelven az rdforumon olvashatsz.

2020.05.09 frissítés!

Érkezik a megszűnő Laser Interceptor utódja, a Speedom MLS Device nevezetű lézerblokkoló. Technikai információ sajnos nem áll rendelkezésre, sem tapasztalat. 

 

A Speedom központi egysége, mely taiwani honlapokon lelhető fel.


Speedom Laser Interceptor MLS Device központi egysége

 

És a Speedom új logója a régi-új csomagoláson

 

Speedom MLS Device lézerblokkoló doboza új logóval

 

 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

GYIK

 

Legális felszerelni lézerblokkolót 2020-ban is?

Igen, nincs változás! A készülékek továbbra sem tartoznak a közbiztonságra veszélyes eszközök közé, szabadon felszerelheted pl. az AL Priority parkolószenzoros készüléked.
 

Hány szenzor kell az autómra?

 
Elsősorban a méret dönt. Egy fejlett készüléknél a nagyobb személyautókra (Audi A8, BMW 7, Mercedes S, Lexus LS stb.) is elég oldalanként egy szenzor. Ilyen készülék az AL Priority lézerblokkoló.
 

Melyik márka az ajánlott, megbízható kategória?

 
Mi az AL Priority készülékeit tartjuk a legkiemelkedőbbnek kínálatunkban. Ezt alátámasztják a nemzetközi független terméktesztek eredményei is.
 

Készült friss blokkolós teszt? Hol találom?

 
Igen! A Vortex tesztelt nem rég készülékeket. A tesztjük összefoglalóját és eredményét megtalálod a Hírek, újdonságok menüpont alatt.

Keresés